czwartek, 24 marca 2016

Ogłoszenie.

Cześć. ;(
Jest mi trochę przykro z powodu, że jest bardzo mało komentarzy. A pod ostatnim niema go wogóle. I niestety mnie to nie motywuje do napisania następnych rozdziałów. Jeżeli nikt nie czyta tego bloga, to po co mam go prowadzić. Wolę się skupić na innych opowiadaniach. Wiem, że ostatni rozdział nie jest zadowalający, bo mi za bardzo się nie podoba.
Jeśli czytacie to zostawcie po sobie ślad, jeden mały znaczący komentarz. Bo to jest motywujące do pisania. Jeżeli nic się w tym wypadku nie zmieni, Zawieszę tego bloga, a nawet z czasem porzucę. A bardzo by mi było szkoda tego robić, bo mam na prawdę fajny pomysł na tego bloga.
Pozdrawiam i bardzo liczę na aktywność, nawet pod poprzednim postem i tym.

PS. Powtórzę się. Wasza aktywność naprawdę będzie motywująca do dalszego pisania.

2 komentarze:

  1. Kurczę. :( Nie porzucaj tego opowiadania. Jestem bardzo ciekawa losów tych bohaterów. ;>
    Czekam na następny. ^^
    Pozdrawiam. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :*
      Dziś się pojawi rozdział. Ale jeśli się nic nie zmieni. Będzie to ostatni. ;(

      Pozdrawiam. ^^

      Usuń